Hoşgeldiniz.

Türkiyede Gerçekleştirilmiş Önemli Bir Proje, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projenin araştırılması, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projeler Türkiye'de Gerçekleştirilen Projeler Çevremiz Tertemiz Arçelik; toplumsal sorumluluk bilinci
  • 5 üzerinden 4.78   |  Oy Veren: 9      

  1. Sponsorlu Bağlantılar


    Türkiyede Gerçekleştirilmiş Önemli Bir Proje, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projenin araştırılması, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projeler

    Sponsorlu Bağlantılar




    Türkiyede Gerçekleştirilmiş Önemli Bir Proje, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projenin araştırılması, ülkemizde gerçekleştirilmiş önemli bir projeler
    Türkiye'de Gerçekleştirilen Projeler

    Çevremiz Tertemiz

    Arçelik; toplumsal sorumluluk bilinci doğrultusunda, çevre bilincinin yaratılmasına yönelik olarak, Ekim 2001-Mart 2002 tarihleri arasında Yerel İletişim Projesi'ni gerçekleştirmiştir. Ankara, Eskişehir ve Bolu illerinde yürütülen proje "Çevrenizdeyiz" sloganını taşıyordu.

    "Çevrenizdeyiz - Arçelik A.Ş. Yerel Toplum İlişkileri ve İletişimi Projesi" kapsamında gerçekleştirilen alt projeler;

    Çevreye Katkı Proje Yarışması, İşletme Gezileri, Çevre Eğitimleri, "Çevresel Güzellikleriyle İlimiz" Kompozisyon Yarışması ve Çevre Konferansları.



    Tema 10 Milyar Meşe Kampanyası

    Ülkemizin bugününü ve geleceğini yakından ilgilendiren erozyon ve yarattığı sosyo ekonomik sonuçları Türkiye'nin en büyük sorunu olarak kabul eden TEMA Vakfı ile Arçelik A.Ş'nin yaptığı sponsorluk anlaşması sonucunda, Ankara'da 250 hektarlık bir araziye 2.5 milyon adet meşe palamudu (tohumu) ekilerek Arçelik ve Beko markaları adına bir orman alanı oluşturulmuştur.

    Üç adet meşe palamudu (tohumu) ekilerek, bir adet meşe ağacının yetiştirilmesi hedeflenen projede, Arçelik A.Ş için ayrılan 2.5 milyon tohum, yaklaşık 830 bin adet ağacın ülkemize kazandırılması anlamına gelmektedir.

    Arçelik A.Ş , TEMA Vakfı'nın Orman Bakanlığı ile işbirliği yaparak başlattığı ve artık ulusal bir proje haline gelen meşe palamudu ekim kampanyasına sağladığı katkıdan dolayı "Meşe Kristali Ödülü"ne layık görülmüştür. Şiddetli erozyon tehlikesi ile karşı karşıya olan ülkemizde başlatılan ve dünyada sürdürülen en büyük ağaçlandırma projesi olan "10 Milyar Meşe Projesi" kapsamında, Ankara-Samsun karayolunun 22. km'sinde oluşturulan "Arçelik ve Beko Meşe Ormanı"nda Mart 2002'de Meşe Ekim Şenliği düzenlenmiştir.

    TEMA, Türkiye Erozyonla Mücadele, Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı



    Erozyon Belgeseli

    TEMA Vakfı'nın hazırladığı, Arçelik A.Ş.'nin sponsorluğunu yaptığı "Erozyon Belgeseli" sayesinde, ülkemizin en önemli sorunlarından biri olan "Erozyon" ile ilgili olarak Türkiye'nin bu sorun hakkında bilgilenmesi, bilinçlenmesi ve önlem alması yolunda önemli bir kaynak ortaya çıkmıştır.

    Bu anlamda yapılan ilk çalışma olan Erozyon Belgeseli, çeşitli televizyon kanallarında yaygın gösterimi ile ilköğretim okulları arasında çevre mücadelesinin eğitici ve öğretici materyalleri arasında önemli bir yer almıştır.



    NTV Yeşil Ekran Projesi Sponsorluğu

    Arçelik A.Ş., NTV Yeşil Ekran Projesi Sponsorluğu’nu gerçekleştirmiştir. Bu proje, küresel ısınma ve çevre konularına dikkati çekmek ve tüketiciyi bilinçlendirmek amacıyla hazırlanmış bir projedir. Arçelik A.Ş.'nin Türkiye'yi A sınıfı ürünlerle tanıştıran ilk firma olduğu ve çevre dostu teknolojiler üretme konusunda liderliğini sürdüreceği mesajı verilmiştir.

    ENVER Projesi Sponsorluğu:

    2008 yılında Enerji Verimliliği Projesi (EnVer) Sponsorluğu gerçekleştirilmiştir. Bu proje, Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı enerji verimliliği hakkında kamuoyunda bilinç oluşturmak amacıyla başlatılmış bir projedir. TV reklamı ve basın ilanında "Bir Yılda Bir Keban" mesajı verilmiş, Arçelik A.Ş.'nin projeye destek olduğu tüketiciye iletilmiştir.


    TEMA Meşe Projesi:

    Ortak girişimlerle daha kalıcı ve uzun vadeli çözümler elde edileceğine inanan Arçelik A.Ş., 2007 yılında TEMA Vakfı'nın tüketicileri su tasarrufu konusunda bilinçlendirmek, teşvik etmek ve bireysel çabaların su tasarrufundaki önemini göstermek amacıyla başlattığı “Suyunu Boşa Harcama” kampanyası kapsamında katkılarını, “TEMA Meşe Projesi”ne verdiği destekle sürdürmüştür. Dünyanın en az su harcayan bulaşık makinelerini üreten Arçelik A.Ş. “Suyunu Boşa Harcama” kampanyası dahilinde gerçekleştirilen meşe bağışı projesine verdiği destekle de tüketicilere çevre konusundaki duyarlılığını ve kararlılığını bir kere daha göstermiştir.

    Arçelik A.Ş., Haziran 2008 içinde sattığı Arçelik ve Beko markalı herhangi bir bulaşık makinesi için "TEMA Meşe Projesi"ne 9 adet meşe tohumu katkıda bulunarak, çevre konusundaki duyarlılığını gösteren bir kampanyaya daha imza atmıştır.


    Paylaş Facebook Twitter Google



  2. Sponsorlu Bağlantılar

 

 

<b>Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin</b> Yorum Yaparak Bu Konunun Geliştirilmesine Yardımcı Olabilirsin


:

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.